کسب درآمد از اینستاگرام

ویدئو آموزشی چطور از اینستاگرام ۱۰۰٫۰۰۰ دلار درآمد داشته باشیم

این ویدئو ادامه ویدئو ۱۰۰کا فالوور اینستاگرام در ۴۸ ساعت هست که توسط گروه high in life ضبط شده.

روشهایی که در این ویدئو برای کسب درآمد از اینستاگرام مطرح میشه ۴ مورد هست:

  1. گرفتن تبلیغات روی پیج
  2. همکاری در فروش (ادمین فروش اصطلاحی)
  3. فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی
  4. مشارکت با برندها

در مورد ۴ روش بالا این نکته رو در نظر داشته باشید: مبنای کسب درآمد تو روشهای ۱، ۲ و ۴ تعداد فالوورهاست. یعنی باید فالوورها زیاد باشه تا بتونید درآمد ایجاد کنید.

گرفتن تبلیغات

همونطور که اشاره شد تو این روش شما باید فالوورهای زیادی داشته باشید تا بتونید از این روش استفاده کنید.

میشه حداقل تعداد فالوورهارو برای این روش ۳۰کا در نظر گرفت. حداقل!

یه مسئله ای که توی گرفتن تبلیغات مهمه اینه که فالوورهای شما یه قشر خاص باشن. مثلا همه خانم باشن، یا مثلا همه آقایون بین ۱۸ تا ۲۶ سال باشن.

اگر فالوورها یکدست نباشن اتفاقی که میفته اینه که پیجهای کمتری به شما تبلیغ میدن، یا پیجهایی که تبلیغ میدن عموما پیجهای چیپ هستن.

برای یکدست بالا آوردن فالوورها فقط و فقط یکراه وجود داره، محتوا!

خیلی مهمه که شما چه محتوایی منتشر میکنید. با توجه به محتوای شما هست که فالوورها جذب پیج شما میشن.

مثلا اگر راجع به مسائل مذهبی پست میزارید نمیتونید انتظار داشته باشید فقط خانمها شمارو فالو کنن.

پس برای بالا آوردن پیج تولید محتوا هست که مشخص میکنه چه آدمایی شمارو فالو میکنن و چه تیپی هستن.

بعد از اینکه پیج بالا اومد، مثلا رسید به ۳۰کا تازه اول کاره!!!

باید برید و به پیجهایی که تو پیجهای دیگه تبلیغات میدن دایرکت بزنید و تعرفه هاتون رو براشون بفرستید. آیا قبول کنن یا نکنن. اگر پیج و قیمتاتون خوب باشه و بازار هم کساد نباشه میتونید از هر ۳۰ پیج انتظار ۱ تا ۳ رتبلیغ رو داشته باشید.

بعد از اون که یواش یواش پیج راه بیفته کمتر نیاز میشه که شما برید دنبال تبلیغات…

عموما دوستانی که پیجهای تبلیغاتی دارن با استفاده از تبلیغات و تب لایک و کامنت پیجهاشون رو بالا میارن. با روشهای دیگه روند کار خیلی کنده و در عمل اصلا جواب نمیده.

همکاری در فروش

به کسی که در ایران اینکار رو انجام بده در اصطلاح میگن ادمین فروش.

ادمین فروش کسی هست که یه پیج با فالوورهای بالا و تقریبا یکدست داره و روی پیجش محصولات افراد دیگرو میفروشه و در ازای هر فروش پورسانت میگیره.

اینکار یمقدار دردسر داره. مثلا:
فرض کنید لباس زنونه میفروشید. از ۷ تا ۸ تا پیج مختلف عکس میگرید و میزارید.
یکی بهتون دایرکت میده و قیمت میگیره.
شما به صاحب پیج پیام میدید و اون دیر یا زود جوابتون رو میده که موجوده یا نه. یا مثلا قیمتش عوض شده.
شما به مشتری جواب رو میرسونید.
مشتری میگه من اینو میخام لطفا برای من بفرستید.
پولو واریز میکنه و شما به صاحب پیج میگید.
صاحب پیج میگه: ای وااای… همین الان آخریش رو فروختم.

تو حالت دیگه میگه: اکی. آدرسو بده بفرستم.
کار میرسه دست مشتری اما زده داره، سایزش درست نیست. رنگش با عکس فرق داره.
مشتری کلی داد و بیداد سرتون میزنه و…

تو حالت دیگه صاحب لباس یادش میره جنسو بفرسته.
بعد از ۱۰ روز مشتری از شما بعلت کلاهبرداری به پلیس فتا شکایت میکنه

همکاری در فروش تو زمینه هایی مثل کالاهای دجیتال یا دوره های آموزشی بعنوان یک روش برای کسب درآمد از اینستاگرام به مراتب دردسرش کمتره. اما بهمون میزان هم میتونه سودش کمتر باشه.

فروش محصولات

این روش خیلی پیچیدگی نداره و کاملا واضحه.

فقط چیزی که منظور این ویدئو هست اینه که اگر بتونید پیج رو جوری ببرید جلو که بتونید محصولات خودتونو داشته باشید و بفروشید به حالت پایدارتری میرسید.

مثلا اگر جوونهای با یه فاز خاص رو دور خودتون جمع کردید، میتونید محصولاتی که اون قشر دنبالش هستند رو گردآوری کنید و از این طریق پیدا کردن اون چیزای خاص رو براشون راحت تر کنید و اونهارو با برند خودتون بفروشید.

مشارکت با برندها

این روش رو میشه یک روش جزئی گرفتن تبلیغات برای کسب درآمد از اینستاگرام در نظر گرفت.

تو این روش پیج شما باید خیلی جوندار باشه که بتونید با برندها مشارکت کنید.

عموما تو این روش واینرها و اینفلوئنسرها خیلی قویتر عمل میکنن تا پیجهایی که مشخصا صاحب اون یک شخص نیست.

عموما برندها با توجه به کمپینهایی که برگزار میکنن افراد و پیجهایی رو تو هر کمپینشون انتخاب میکنن که با فضا و اهداف کمپین هم راستا باشن.

این روش هم یکی از روشهایی هست که بعد از اینکه پیجتون رو به ۱۰۰۰۰۰۰ فالوور رسوندید جواب میده.

امیدوارم مطلب بدردتون خورده باشه
خیلی ممنونم از اینکه مطالب رو تا انتها مطالعه کردید.