مجموعه مسیر یادگیری بازاریابی محتوایی

یه سری ویدئو تاپ از سایت‌های skillshare, lynda انتخاب کردم و تو ۵ مسیر یادگیری دسته‌بندی کردم. به ‌نظرم اگه کسی بگذرونه تو حوزۀ تولید محتوا، بازاریابی و بازاریابی محتوایی به لحاظ دانش یه سروگردن از بقه میاد بالا.

 

مجموعه درباره چیه؟

مجموعه دربارۀ بازاریابی و محتواست. بازاریابی + محتوا. بازاریابی محتوا. تو قسمت بازاریابی روی بازاریابی آنلاین تمرکز داریم و تو داستان محتوا روی تولید محتوا. بحث انتشار محتوا چون به پلتفرم‌های مختلف وصله که هر روز آپدیت می‌شن، سمتش نرفتیم. این‌جوری دوره‌ها تاریخ مصرف طولانی‌تری دارن.

تعداد دوره: ۱۳ دوره آموزشی
مجموع: ۲۱ ساعت

دونستن تولید محتوا به تنهایی می‌ره تو فضای هنر و بازاریابیِ خالی بیشتر ریاضیه. یه فضای منطقی در مقابل یه فضای احساسی. چیزی که تا حدودی تو این مجموعه هت ترکیب این دو تا فضاست. بازاریابی محتوایی.  

 

مسیرهای یادگیری

محتوا رو به‌طور کلی توی چهار تا قالب می‌تونیم دسته‌بندی کنیم. متن، تصویر، ویدئو، صدا. این چهار ریخت رو اگه به بازاریابی اضافه کنیم ۵ بخش درست می‌شه

۱- بازاریابی آنلاین | ۰۶:۴۷:۰۰
۲- متن (کپی رایتینگ) | ۰۶:۱۷:۰۰
۳- تصویر (گرافیک دیزاین) | ۰۳:۰۹:۰۰
۴- ویدئو (ویدئوگرافی) | ۰۱:۳۶:۰۰
۵- صدا (پادکستینگ) | ۰۵:۰۶:۰۰

تو هر مسیر تعدادی دوره هست که تمامشون حرفای اصولی و مبناییه. یعنی مثلاً این‌ جوری نیست که تو بخش ویدئو یه نرم‌افزار آموزش داده بشه. مبانی تدوین، مبانی کپی‌رایتینگ، مبانی بازاریابی آنلاین و… همیشه کسایی می‌تونن مبانی رو آموزش بدن که تو اون فن باتجربه باشن. تقریباً تمام مدرسین این دوره‌ها از آدمای باتجربه و متخصص صنف خودشون هستن.

مبانی رو عمیق یاد بگیر، بعد با هر ابزاری دوست‌ داشتی اجراش کن. 

بعد از خرید می‌تونی محتواها رو دانلود کنی

تا این لحظه 81 نفر این مجموعه رو خریدن
240,000 تومان | خرید