آقای یان لوری که خودش تو کار نوشتن و کپیرایتینگه، تو این دوره در مورد کپی رایتینگ حرف میزنه.
ضمن صحبتهای دوره مثل تمام آموزشهای لیندا یه سری فایل تمرین هم داره که یه دونه از متنایی که توش گذاشته واقعا عالیه.
سطح دوره مقدماتی نیست اما خیلی تخصصیم نیست. اگه تا حالا یکی دو تا کپی نوشتی یا حداقل میدونی کپیرایتینگ چیه بهدردت میخوره.
اگه صفر کیلومتری پیشنهاد میدم حتما لابلای دیدن دوره هر جا از اصطلاح خاصی استفاده میکنه راجع بهش دو تا سرچ ریز بزن که موضوع برات گنگ جلو نره.
مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه
ویدیوی معرفی دوره
معرفی دوره از سایت لیندا
متن قلب و روح تقریباً تمامی تلاشهای بازاریابی است. برای تمامی کمپینهای خود با این دوره درکی بنیادی بهدست آورید. ایان لوری نشان میدهد که چطور متنی بنویسیم که داستان شما را میگوید و محصول یا برند شما را میفروشد.
در مورد انواع کپیرایتینگ یاد بگیرید، مزیت پیشنویسی روی کاغذ، یادگیری قوانین کلی، نوشتن تیترها، فروختن صفحه و دوباره نویسیِ متن کنونی برای بهینه سازی آن جهت استفاده در پلتفرمها و مکانهای متفاوت.
ایان به شما نحوهی مدیریت یک تیم ویرایش متن، صدای برند و تقویم ویرایشی را نشان میدهد.
موضوعات این دوره شامل موارد زیر میشوند:
- کپی رایتینگ چیست؟
- نوشتن اولین پیشنویس
- نوشتن و تست کردن تیترها
- ساختارسازی متن برای پرینت و تحویل آنلاین
- استفاده مؤثر از تایپوگرافی
- بازنویسی متن
- مدیریت تیمی از کپیرایترها
سرفصلهای دوره
- مقدمه – ۳ دقیقه
- معرفی
- استفاده از فایلهای تمرین
- بررسی اجمالی مارکتینگ کپی – ۱۸ دقیقه
- چیزی که قبل از شروع این دوره باید بدونی
- کپی رایتینگ چیست
- انواع کپی رایتینگ بازاریابی
- خودت رو برای نوشتن آماده کن
- بررسی اجمالی پروژهی این دوره
- نوشتن کپی – ۴۴ دقیقه
- ابزارهاتو سرهم کن
- برنامهریزی
- آزادنویسی برای بیرون ریختن ایدهها
- نوشتن اولین پیشنویس
- رعایت قوانین کلی
- پرداخت پیشنویس
- نوشتن تیتر
- عناوین خود را آزمایش کنید
- فروش صفحه
- پیکربندی برای پرینت
- پیکربندی برای آنلاین
- استفاده موثر از تایپوگرافی
- بازنویسی کپی موجود – ۱۸ دقیقه
- بازنویسی کپی موجود
- بازنویسی کپی برای یک صفحه وب
- بازنویسی کپی برای صفحه توضیحات محصول
- بازنویسی کپی برای شبکههای اجتماعی
- جمعبندی – ۱۳ دقیقه
- مدیریت تیم کپی رایتینگ
- تنظیم تقویم ویرایشی
- مدیریت صدای برند
- قدمهای بعدی