یه دورهی جامع برای کسی که میخواد کلیات آنلاین مارکتینگ رو از اول تا انتها بدونه.
تو این دوره یاد میگیری چطور برای کسبوکارت استراتژی بنویسی، پروموتش کنی و از روشهای مختلف بازاریابی آنلاین استفاده کنی تا به فروش بیشتر و مشتریان وفادار بیشتری برسی.
البته یاد میگیری یعنی یه عالمه سرنخ که یکم باید زحمت بکشی دنبالشون کنی. مگرنه هر آدم اینکارهای میدونه که آنلاین مارکتینگ رو با جزئیات نمیشه تو ۴ یا ۵ ساعت گفت.
مدت زمان دوره: ۴ساعت و ۴۳ دقیقه
معرفی ویدیویی دوره
معرفی دوره از سایت لیندا
یاد بگیرید که چطور به صورت مؤثر بیزینس خود را در فضای آنلاین معرفی کنید و یک استراتژی بازاریابی آنلاینِ هدفگیری شده ایجاد کنید که با مشتریان احتمالی در فضای دیجیتال تعامل برقرار میکند. در این دوره، بِرَد بیتسول تکنیکهای امروزی دیجیتال مارکتینگ را به صورت ساده بیان میکند و نحوهی ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق را برای تمامی کانالهای ممکن تصویر میکند، مانند جستجو، شبکههای اجتماعی، ویدیو، ایمیل و تبلیغات نمایشی.
بِرَد به شما نشان می دهد که چطور سایت خود را ارزیابی کرده و اهداف تبدیل خود را شناسایی کنید، اطلاعات آنالیتیکز را اندازهگیری و تفسیر کنید، بیشترین استفاده را از سئو ببرید و اولین تبلیغهای متنی و نمایشی خود را اجرا کنید. یاد بگیرید که چطور با جوامع مختلف درون شبکههای اجتماعی ارتباط برقرار کنید، بهترین فعالیتها و نکات مربوط به تولید و توزیع محتوای بازاریابی ویدیویی را یاد بگیرید و متوجه شوید که چه چیزی باعث میشود یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفقیتآمیز شود.
این دوره همچنین بازاریابی محتوا، بازاریابی موبایل و بازاریابی اینفلوئنسرها را پوشش میدهد. همچنان پیشنهاداتی برای بالا بردن مهارتهای شما در زمینهی دیجیتال مارکتینگ. پس از تکمیل دورهی مبانی آنلاین مارکتینگ شما مهارتها و استراتژی لازم برای حرکت در چشم انداز آنلاین امروزی را داشته و میتوانید یک برنامهی عملیِ هوشمندانه پیاده سازی کنید.
موضوعات این دوره شامل موارد زیر میشوند:
- بررسی اهمیت ۳ استراتژی برتر برای بیزینس، برند و بازاریابی
- تعریف اصطلاحات حیاتی آنلاین مارکتینگ
- بررسی اجزای تشکیل دهندهی چشمانداز دیجیتال مارکتینگ
- شناسایی موارد استفاده از قیف بازاریابی
- تعیین ویژگی های شخصیتی یک وبسایت مؤثر
- شناسایی اهمیت انتخاب یک نام دامین مؤثر
- تعیین اهمیت داشتن یک طراحی واکنشگرا
- بررسی مبانی یک قیف تبدیل
سرفصلهای دوره
- استراتژی بازاریابی دیجیتال – ۱۸ دقیقه
- اهمیت تعریف سه استراتژی
- ایجاد استراتژی کسبوکار
- ایجاد استراتژی برند
- ایجاد استراتژی بازاریابی
- کاوش در بازاریابی دیجیتال – ۱۷ دقیقه
- تعاریف و اصطلاحات
- اجزاء دیجیتال مارکتینگ
- چشمانداز دیجیتال مارکتینگ
- قیف بازاریابی
- مسیر مشتری
- با وبسایت خود شروع کنید – ۲۴ دقیقه
- چه چیزی یک وبسایت رو اثرگذار میکند
- انتخاب نام دامنه
- انتخاب یک طراح یا برنامهنویس
- خودتان یک سایت بسازید
- سایت خود را تبدیلکننده کنید
- متن تعامل برانگیز بسازید
- طراحی واکنشگرا داشته باشید
- مبانی آنالیتیکس – ۲۹ دقیقه
- مقدمات سنجش داده
- آنالیز آنلاین چطور کار میکنه
- ردیابی کمپینهای شما
- استفاده از ردیابی هدف
- نگاهی به قیف تبدیل
- تعریف شاخصهای کلیدی عملکرد
- نگاهی به مدلهای انتساب
- بهینهسازی برای موتور جستجو – ۳۸ دقیقه
- سئو چطور کار میکنه
- تکنیکهای اساسی بهینهسازی
- پیکربندی گوگل سرچ کنسول
- تحقیق کلمه کلیدی
- بررسی سریع سایت
- تنظیم استراتژی محتوا
- نفوذ به سئوی محلی
- استخدام یک متخصص
- بازاریابی جستجو و نمایش – ۴۵ دقیقه
- مقدمه نمایش و جستجو
- ثبتنام حساب کاربری ادوردز
- درک ساختار ادوردز
- اجرای تبلیغات متنی
- اجرای تبلیغات نمایشی
- تصمیمگیری درمورد بودجه
- نگاهی به گزارشگیری
- ایجاد گزارشات
- بازاریابی شبکههای اجتماعی – ۳۸ دقیقه
- ایجاد پلن بازاریابی شبکههای اجتماعی
- چه کسانی از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند
- بازاریابی با فیسبوک
- بازاریابی با توئیتر
- بازاریابی با لینکدین
- بازاریابی با پینترست
- ویدیو مارکتینگ – ۱۶ دقیقه
- تاثیر بازاریابی ویدیویی
- آغاز بازاریابی ویدیویی
- ایجاد محتوای قانع کننده
- ترویج ویدیوها در یوتیوب
- ایمیل مارکتینگ – ۱۳ دقیقه
- شناخت ایمیل مارکتینگ
- ایجاد برنامه بازاریابی ایمیلی
- ابزارهای اجرای کمپینهای موفق
- سنجش موفقیت یک ایمیل
- بازاریابی محتوایی – ۴ دقیقه
- بازاریابی محتوایی چیست
- ایجاد پروسه تولید محتوا
- موبایل مارکتینگ – ۵ دقیقه
- چشمانداز موبایل مارکتینگ
- اپلیکیشنهای موبایل
- گسترش مهارتهای دیجیتال مارکتینگ – ۳ دقیقه
- اجرای a/b تست
- اینفلوئنسر مارکتینگ – ۸ دقیقه
- مقدمهای بر اینفلوئنسر مارکتینگ
- پیداکردن و ارتباط گرفتن با اینفلوئنسرها
سلام دکترجان
آیا امکان این هست که دوره بعدی همین برد بیستول رو رو بذارید؟
مث اینکه درباره مبانی گوگل ادز گفته!
سلام. چشم