ربات افزایش فالوور اینستاگرام

رباتهای اینستاگرام چطور باعث افزایش فالوور میشوند

اگر با ربات افزایش فالوور اینستاگرام آشنایی ندارید و نمیدونید فرقش با خرید فالوور چیه حتما مطلب ربات اینستاگرام چیست رو قبل از مطالعه این مطلب بخونید!

بطور اجمالی قبل از اینکه بخوایم وارد جزئیات نحوه کار رباتهای اینستاگرام بشیم این موضوع رو باید یادآوری کنم که رباتهای اینستاگرام بر اساس کاری که انجام میدن باعث افزایش فالوور پیج میشن، نه اینکه فالوور فیک اضافه کنند.

همونطور که در پست انواع رباتهای اینستاگرام عنوان شد، رباتهای اینستاگرام کار اصلیشون فالو و آنفالو کردن افراد حاضر در اینستاگرامه. این افراد طبق قانون نانوشته ای وقتی ببینند شما اونهارو فالو کردید و کمی به محتوای پیج شما علاقه داشته باشند فالوبک میدن (یعنی شما رو فالو میکنن).

مبنای فعالیت رباتهای افزایش فالوور اینستاگرام بر اساس فالو و آنفالو کردن افراد است

اما آیا ربات افزایش فالوور اینستاگرام فقط فالو آنفالو انجام میده و کارهای دیگه ای انجام نمیده؟ مثلا کسی رو لایک نمیکنه؟ یا برای کسی کامنت نمیفرسته؟

بطور کلی رباتهای اینستاگرام تمام کارهایی که میشه با دست انجام داد رو بعلاوه کارهای دیگه که فقط از طریق ماشین قابل انجام هست رو انجام میدن. لیست پایین تقریبا تمام کارهایی هست که یک ربات اینستاگرام خیلی پیشرفته میتونه انجام بده.

  • فالو کردن
  • آنفالو کردن
  • لایک کردن
  • کامنت گذاشتن
  • تگ کردن اکانتها زیر پستها
  • ارسال دایرکت
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس لوکیشن تگ
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس هشتگ خاص
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس فالوورهای پیج هدف
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس فالووینگهای پیج هدف
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس لایک کننده های پستهای پیج هدف
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس کامنت گزارهای پستهای پیج هدف
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس لیست دستی یوزرها
  • انجام فالو لایک کامنت بر اساس ترکیبی از موارد بالا
  • ارسال پست تصویری زمانبندی شده همراه با کپشن
  • ارسال پست ویدئویی زمانبندی شده همراه با کپشن
  • ارسال دسته ای پست ویدئویی و تصویری همراه با کپشن
  • ذخیره دسته ای فیلم و عکس بر اساس پیج هدف
  • ذخیره دسته ای فیلم و عکس بر اساس هشتگ خاص
  • ذخیره دسته ای فیلم و عکس بر اساس لوکیشن تگ
  • استخراج یوزرنیمها از بین لایک کننده های پست
  • استخراج یوزرنیمها از بین کامنت گزارهای پست
  • استخراج یوزرنیمها از بین فالوورهای پیج
  • استخراج یوزرنیمها از بین فالووینگهای پیج
  • ارائه گزارشات آماری از نحوه عملکرد ربات
  • ارسال دایرکت

امکان داره رباتی کار خاصی انجام بده که در لیست بالا نباشه…

تمام رباتها فالو، آنفالو، لایک و کامنت رو انجام میدن اما برای بقیه آپشنها هرکدوم محدودیتهایی دارند و بجز یکی دو ربات در سطح دنیا هیچ رباتی نیست که توانایی انجام تمام کارهارو داشته باشه.

رباتها در عمل ریزه کاری هایی دارند که اگر اونها مورد توجه نباشه و انجام نشه فعالیت ربات بازدهی مناسبی نداره. پس اگر فعالیت خاصی مدنظرتون هست حتما قبل از اینکه رباتی رو تهیه کنید مطمئن بشید که انجام اون فعالیت از طرف ربات پشتیبانی میشه.

رباتهای اینستاگرام دارای نقاط ضعف و قوتی هستند که شما باید با توجه به هدف و میزان بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید

اجازه بدید با ذکر مثال موضوع رو واضحتر کنیم:
ژِربِرا چند سالی هست که آرایشگاه داره و جدیدا متوجه شده بعضی از همکارانش از طریق اینستاگرام مشتری جذب میکنن و درآمدشون خیلی خوب شده.

همکاران ژربرا تعداد فالوورهای پیجهاشون بیشتر از ۱۰ ۲۰کا هست و اون چون عجله داره نمیتونه با ی پیج ۰ شروع بکار کنه… پس با مشورت یکی از دور و بریهاش یک پیج با ۱۰کا فالوور میخره.

فالوورها بعد از یکی دو هفته ریزش میکنن و مدام در حال کم شدن هستند. این مسئله باعث ناراحتیش میشه. خیلی اتفاقی یکی از مشتریها بهش پیشنهاد خرید فالوور میده و اون با سرور و خوشحالی تمام اقدام به خرید ۵کا فالوور ایرانی میکنه.

اما هنوز از مشتری خبری نیست…

بالاخره با کلی جست و جو به سایتی میرسه که میگه افزایش فالوور تضمینی بوسیله تبلیغات در اینستاگرام. کلی خوشحال میشه. بخاطر اینکه کمی قیمت این مدل فالوور بالاتره تصمیم میگیره ۲کا فالوور بگیره. اما بخاطر اینکه صاحب سایت از اون یوزرنیم و پسورد طلب میکنه منصرف میشه.

دوباره شروع میکنه به جست و جو تا اینکه مطلع میشه اون سایتی که بهش قول افزایش فالوور بر اساس تبلیغات رو داده بود، خودش از یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده میکنه؟!

پس دست بکار میشه و خودش اعتبار استفاده یکماهه از یک ربات رو خریداری میکنه و به پیشنهاد مدیر ربات اون رو طوری تنظیم میکنه تا فالوورهای پیج همکارانش رو فالو کنه و بعدر از ۴۸ساعت آنفالو کنه تا فالووینگهای پیجش زیاد نشه.

ربات شروع میکنه بصورت ۲۴ساعته فالو و آنفالو کردن… روزانه تقریبا ۳۰۰ ۴۰۰ نفر فالو و آنفالو میشن. در طول یکماه میبینه نزدیک ۲کا فالوورهاش زیاد شدن و از بین اونها ۱۰ ۲۰ نفر راجع به قیمت و خدمات سوال پرسیدن و ۲نفر هم به آرایشگاه اومدن.

ژِربِرا تا اینجا تونسته موفقیت بزرگی کسب کنه، یعنی از اینستاگرام مشتری جذب کنه اما تعداد مشتریهاش کمه و رشد پیج هم کنده. بفکر میفته که برای افزایش فالوور بیشتر چه کارهایی میتونه انجام بده…

بعد از بررسی پیجهای دیگه متوجه میشه میتونه برای افرادی که پستهای با هشتگ #زیبایی #آرایش #ناخن رو لایک میکنند کامنت بزاره و پست های اونهارو لایک کنه.

پس دوباره وارد تنظیمات ربات میشه و ایندفعه اونرو جوری تنظیم میکنه که علاوه بر فالو و آنفالو کردن، لایک و کامنت هم انجام بده.

بعد از گذشت یکماه تقریبا ۳۰۰۰ تا کامنت گذاشته، ۶۰۰۰نفر رو لایک کرده و ۹۰۰۰نفر رو هم فالو و آنفالو کرده و فالوورهاش تقریبا کمی بیشتر از ماههای گذشته رشد داشتن و مشتریها هم کمی بیشتر شده.

پایان قصه…

رباتهای اینستاگرام اگر بیش از اندازه فعالیتی را انجام دهند باعث دیزیبل شدن پیج میشوند

در مثال بالا اگر ژِربِرا بخاد مشتریهاش رو زیادتر کنه ربات دیگه این قابلیت رو نداره و استفاده از اون بخاطر محدودیتهای اینستاگرام حد مشخصی داره. یعنی مثلا نمیتونه روزانه بیشتر از ۴۰۰نفر رو فالو و آنفالو کنه. اگر بیشتر بشه اینستاگرام پیجش رو دیزیبل میکنه.

پس برای افزایش فالوور و فروش خودش باید پیج رو در پیجهای دیگه تبلیغات کنه. و اینرو یادش باشه که “تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است” و جمله های دیگه که راجع به محاسن تبلیغات گفته میشه.

اگر بخایم موضوع را تا اینجا جمع بندی کنیم باید بگیم:

  1. رباتهای اینستاگرام تقریبا هرکاری انجام میدهند و افزایش فالوور توسط اونها برمبنای فالو و آنفالو هست
  2. تنظیم رباتها برای انجام فعالیتها در جذب فالوور و افزایش فروش تاثیر مستقیم داره
  3. رباتها بعلت محدودیتهای اینستاگرام قادر نیستند بیش از اندازه کاری انجام بدن پس افزایش فالوور توسط اونها دارای محدودیته و از مقدار خاصی بیشتر نمیشه

شما بوسیله ربات افزایش فالوور اینستاگرام با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای بقیه در حقیقت پیج خود را به آنها معرفی میکنید. هیچ اجباری برای فالو کردن نیست، آنها اگر دوست داشته باشند شما را فالو میکنند. پس ربات، فالووری به پیج شما اضافه میکند که هم حقیقی است و هم تقریبا به محتوای شما علاقه مند است

البته نباید این نکته رو فراموش کنیم که شاید کیفیت فالوورهایی که از طریق ربات جذب میشن بالاتر از فالوورهای خریدنی باشه اما به هیچ وجه قابل قیاس با فالوورهایی که از طریق تبلیغات (شات در پیجهای تبلیغاتی یا پیجهای اینفلوئنسرها) جذب میشن نیست.

بطور کلی استفاده از ربات برای شروع کار خوبه. مثلا تا وقتی که پیج به ۱۰کا فالوور برسه. بعد از اون تا جایی که امکان داره افزایش فالوور باید از طریق تبلیغات انجام بشه.

 

بهترین مدل با بیشترین بازدهی

ربات رو به شکلهای مختلفی میشه تنظیم کرد…
مثلا اگر یک رستوران دارید و نیاز دارید که پیج خودتون رو به هم محله ای ها معرفی کنید میتونید بر اساس لوکیشن تگ محدوده خودتون ربات رو تنظیم کنید. یعنی هرکسی که اون لوکیشن تگ رو استفاده کرده فالو کنید و یا براش کامنت بزارید.

مثلا اگر لباس مجلسی زنانه میفروشید میتونید ربات رو جوری تنظیم کنید که فالوورهای پیجهای رقیبتون رو فالو کنه یا لایک کننده های پستها رو فالو کنه.

مثلا اگر ساعت مچی مردونه میفروشید میتونید کسانی که پستهایی که هشتگهای خاصی که افراد علاقه مند به ساعتها دنبال اون هستند مثل #لاکچری رو دارند فالو کنید.

این به ذوق و سلیقه و دقت شما بستگی داره که ربات رو چطور تنظیم کنید تا بیشترین بازدهی رو برای پیج شما داشته باشه.

اما بین همه این کارهایی که میشه انجام یک مدل هست که به تجربه بدست اومده و بیشترین بازدهی رو به لحاظ افزایش فالوور برای شما داره. مبنای این مدل همون فالو و آنفالو هست.

 

بهترین مدل با بیشترین بازدهی

  1. افراد مرتبط رو فالو کنید (بر اساس پیج هدف، هشتگ، لوکیشن تگ فرقی نمیکنه)
  2. پست آخر اون افراد رو لایک کنید
  3. بعد از ۲۴ساعت آنفالو کنید

البته کمتر رباتی رو پیدا میکنید که دقیقا بلافاصله بعد از فالو کردن شخص، پست آخرش رو هم لایک کنه. عموما پست آخر رو یکساعت بعد از فالو کردن و یا روزهای دیگه انجام میدن. اگر همزمان فالو و لایک انجام بشه؛ برای کسی که این اتفاق براش افتاده خیلی خوشاینده و احساس میکنه شما واقعا به پیج اون علاقه مند هستید.

اینکه اینکار غیر اخلاقی هست یا نه محل بحث نیست و قدر مسلم اینه که اگر شخصی متوجه بشه که شما دارید فالو آنفالو میکنید حس ناخوشایندی نسبت به شما بهش دست میده، بهمین خاطر توصیه میشه اگر به ۱۰کا رسیدید دیگه اینکارو انجام ندید.

شاید بگید اگر من کسی رو فالو کنم و بعد از ۲۴ ساعت آنفالو کنم امکان داره اون شخص اصلا متوجه نشه من فالوش کردم. یعنی توی اونروز اینستاگرامش رو چک نکنه. کاملا درسته! اما نکته اینجاست که شما با کم کردن زمان بین فالو و آنفالو میتونید به فالوورهایی دست پیدا کنید که برای اینستاگرام وقت بیشتری میزارن و بیشتر آنلاین هستن.

 

نکته مهم درباره ربات افزایش فالوور اینستاگرام

بطور کلی نظر من اینه که اصلا کامنت نزارید چون نمیتونید کامل ربات رو تو این زمینه کنترل کنید.

فرض کنید شما ۱۰ نوع کامنت برای ربات تعریف کردید، مثلا: واااای چه عالیه، خیلی جالبه، perfect و متنهای مشابه… ربات هر دفعه بصورت اتفاقی یکی از اینهارو زیر پستهایی که شما براش تعیین کردید میزاره.

مثلا زیر یک پستی که راجع به خوشگذرونی های پرت و پلاست مینویسه “واااای چه عالیه” و شما هم دارای یک کسب و کاری هستید که وجهه خوبی داره و به هیچ وجه با اون فضا سازگار نیست. ۴نفر کامنت شمارو میبینن و…

[ از ربات برای ارسال کامنت استفاده نکنید ]

بغیر از مسئله بالا که غیر ممکنه مسئله ساز نشه محدودیتهای ایسنتاگرامه. اینستاگرام روی کامنت و دایرکت خیلی بیشتر از لایک کردن حساسه. یعنی اگر کمی تعداد کامنتهای روزانه زیاد بشه فوری پیج دیزیبل میشه یا احتمال داره شدوبن بشه.

پس تا جایی که میتونید خودتون رو کنترل کنید و کامنت نزارید. البته اگر برنامه خاصی غیر از افزایش فالوور دارید میتونید از ارسال کامنت و دایرکت برای بازاریابی استفاده کنید.

 

اتوماسیون چیست

اگر اعمالی مثل فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و موارد مشابه توسط ماشین انجام بشه اصطلاحا به اون اتوماسیون گفته میشه.

پس اتوماسیون چیز عجیب و غریبی نیست و در حقیقت به مدریت پیج توسط ربات اتوماسیون گفته میشه.

 

یوزرنیم و پسورد پیج

نکته دیگه ای که وجود داره اینکه حتما برای اینکه ربات بتونه کسی رو فالو کنه یا لایک کنه و کارهای مشابه انجام بده باید بوسیله یوزرنیم و پسورد به پیج ورود کنه.

مثل این میمونه که شما برای کارمندتون یک گوشی موبایل بخرید و ازش بخواید که با اکانت اینستاگرام شما یک عده ای رو فالو کنه و پسورد پیج رو بهش ندید!؟

پس ورود با پسورد پیجتون توسط ربات الزامیه، اما اینکه سایتهای ارائه دهنده خدمات ربات چقدر در حفظ و نگهداری اطلاعات مهم پیج شما کوشا هستند حرف دیگه اییه. بطور کلی سایتهای معتبر اصلا فرصت این رو پیدا نمیکنند که بخوان از اطلاعات شما سوء استفاده کنند.

از طرفی سایتهای معتبر تمام کسب و کارشون ارائه خدمات اتوماسیونه، اگر بخوان اطلاعات پیج شما رو سرقت کنن باید درب کسب و کارشون رو تخته کنند. عملا میشن سایت کلاهبرداری و هیچوقت نمیتونن رشد کنند. پس اگر میبینید یک رباتی چندین سال سابقه داره مطمئن باشید اعتبار خودش رو برای اطلاعات شما خراب نمیکنه.

 

بلک لیست فالووینگها

یک نکته خیلی مهم و کلیدی در انتخاب ربات افزایش فالوور اینستاگرام اینه که حتما توجه کنید ربات کسانی رو که فالو میکنه در یک لیست ذخیره کنه تا بعد از اینکه آنفالو کرد دوباره فالو نکنه. یعنی هر نفر رو فقط یکبار فالو و آنفالو کنه.

بعضی مواقع شاید برای شما هم پیش اومده باشه که یک اکانت تو اینستاگرام در طول یکهفته شمارو ۲ یا ۳ بار فالو میکنه. این بخاطر استفاده از رباتهای غیر حرفه ایه.

حتما قبل از تهیه ربات مطمئن بشید این موضوع توسط ربات پشتیبانی میشه.

 

جمع بندی

مبنای افزایش فالوور در رباتهای اینستاگرام فالو و آنفالو افراده. این فالو و آنفالو کردن باعث میشه بقیه پیج شمارو ببینن و اگر دوست داشتند پیج شمارو فالو کنند. البته مقداری بیش از معرفی صرف هست، چون شما اونهارو فالو کردید احتمال اینکه اونها این لطف شمارو با فالو کردن یا لایک کردن شما جبران کنند خیلی زیاده.

تنظیم ربات خیلی مهمه. اگر ربات بیش از حد کار کنه پیج دیزیبل میشه. اگر کم کار کنه بازدهی بشدت افت پیدا میکنه. اگر اهدافی که براش تعیین میشه متناسب پیج نباشه بازخورد مناسبی نمیده و…

کیفیت فالوورهایی که توسط یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام اضافه میشن از خرید فالوور بیشتره و از فالوورهایی که بوسیله تبلیغات جذب میشن پایینتره.

با این اوصاف امیدوارم این موضوع جا افتاده باشه که ربات فالوور فیک نیست، یا فالوور فیک اضافه نمیکنه. در حقیقت کارهایی که شما ازش میخواید رو انجام میده و به تبع انجام اون فعالیتها فالوورهای پیج شما هم افزایش پیدا میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

8 دیدگاه دربارهٔ «رباتهای اینستاگرام چطور باعث افزایش فالوور میشوند»

  1. سلام مطلب بسیار عالی، خیلی ممنون
    فکر میکنم در یک پستی گفته بودید با مخاطب تعامل داشته باشید و یک راه رو ارسال دایرکت گفته بودید
    در این پست گفتید کامنت و اینا ممکنه ضرر داشته باشه که در مورد کامنت درسته. اما در مورد دایرکت نگفتید. دایرکت رو چطوری تنظیم کنیم که ضرری نرسونه به پیج؟

    پاسخ
    • سلام، بزرگوارید
      دایرکت خطرناک تره. معمولا رباتها برای ارسال دایرکت این امکانو میدن که تعداد زیادی دایرکت بنویسید که هر دفعه یکیشونو ارسال کنه.
      حداقل ۵ مدل مختلف دایرکت بنویسید و تو تعداد پایین بفرستید، مثلا روزی ۵۰تا. بیشترم میشه فرستاد ولی اگه مثلا یکماه ادامه پیدا کنه ممکنه خطرناک باشه.

      پاسخ
    • والا سایتارو یادم نیست، ربات دم دستی نینجاگرام خوبه. کرکش همه جا پیدا میشه
      اونایی هم که میفروشن اکثرا کرکشه

      پاسخ
    • والا تقریبا تمام رباتها سیستمشون مثل همدیگس، خیلی با هم فرق نمیکنن.
      کلا اگه استفاده نکنید بهتره، جدیدا اینستا خیلی گیر میده

      پاسخ