۶۰

مردم احساسی خرید می‌کنن، بعدش منطقی خریدشون رو توجیه می‌کنن.

شاید الان اینجوری شده باشه ولی این از ابتدای خرید بشر نبوده. وقتی یه چیزی رو در مورد انسان پیش‌فرض می‌گیریم، اونقدر بر اساس اون جلو می‌ریم تا انسان عوض می‌شه. در نتیجه صحت اون طرز فکر اثبات می‌شه.

۸- تعریف بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یک بازاریابی استراتژیک است که متمرکز است بر روی تولید و توزیع محتوای با ارزش، مرتبط و مستمر برای جذب و حفظ یک جامعۀ مخاطب کاملاً مشخص با هدف هدایت آنها برای انجام افعال سودآور. (انیستیتو بازاریابی محتوایی) (توضیح بیشتر…)

۶- راز موفقیت در تولید محتوا

رید هافمن: «اگه از اولین محصولت خجالت‌زده نیستی بدون محصولت رو خیلی دیر بیرون دادی.»
تو بگو: «اگه محتواتو منتشر کردی و ازش خجالت نکشیدی بدون خیلی دیر جنبیدی.»