برخلاف توضیح و آموزش مرسوم بازاریابی محتوایی برای اینکه آموزشها کاربردیتر بشه بهذهنم رسید بازاریابی محتوا رو به ۲ بخش بازاریابی و محتوا تقسیم کنیم و هر کدوم از بخشها رو جداگونه کار کنیم.
یعنی تو بخش بازاریابی، دربارهی مبانی بازاریابی دیحیتال حرف بزنیم و تو بخش محتوا راجع به اصول تولید محتوا تو چهار قالب متن، تصویر، ویدیو و صدا.
بعد از اینکه این مبانی رو به تفکیک یاد گرفتیم میتونیم بریم سراغ خودِ بازاریابی محتوا یا بازاریابی محتوایی بهعنوان یه مفهوم مستقل.
مدت زمان کل: ۲۱ ساعت
تعداد دوره: ۱۳
زبان انگیلسی، زیرنویس فارسی
منابع: لیندا، اسکیلشیر
۲
کپی رایتینگ برای مبتدیان
این کلاس برای تازهکارها، نویسندگان باتجربه و هر کسی که میخواد مبانی نوشتن در فضای وب رو یاد بگیره مناسبه. توی این دوره یاد میگیرید چطور یک متن وب بنویسید که محصولات و خدمات شما رو بفروشه با استفاده از درسهایی از یک کپیرایتر حرفه ای با ۱۴ سال سابقه نوشتن برای ۱۵۳ صنعت مختلف
مدت زمان: ۱:۰۲:۰۰
۵
نگارش فیلمنامه ویدیوهای اطلاعاتمحور
نوشتن متن ویدیوی اطلاعاتی از ابزارهای متفاوتی نسبت به فیلمنامه استفاده میکنه. این مدل از نوشتهها معمولاً نیازمند مشخص کردن ظاهر برداشتها و شامل کردن گرافیکه، که ممکنه نیازمند دو ستون یا بیشتر باشد. ریک الن لیپرت تویا این دوره به شما یاد میده چطور برای ویدویوهای تبلیغاتی خودتون فیلمنامه بنویسید
مدت زمان: ۲:۱۰:۰۰
۷
مبانی گرافیک دیزاین: ترکیب بندی
این دوره المانها، قوانین و ابزارهایی که برای ایجاد یه ترکیببندی و لیاوت موفق نیاز دارید رو به شما نشون میده. شان ادامز نحوۀ استفاده از قوانینی مثل مقیاس و سلسله مراتب رو یاد میده و آموزش میده چطور از ابزارهایی مثل گرید، نسبت و رنگ برای ایجاد ترکیببندیهای جذابتر استفاده کنید.
مدت زمان: ۰۱:۳۵:۰۰
خرید کل مجموعه
اگه بخوای دورهها رو تکتک بخری میشه ۳۷۰ تومن ولی اگه کل مجموعه رو یه جا خرید کنی ۱۳۰ تومن ارزونتر میشه. میفته ۲۴۰ تومن.
بعد از اینکه پرداخت رو انجام بدی هر زمان که خواستی میتونی هر کدوم از این دورهها رو دانلود کنی و دیگه نیاز به پرداخت پول هر دوره نیست
[purchase_link id=”9840″ text=”خرید کل مجموعه” style=”button”]