این اولین بخش مسیر یادگیری بازاریابی و محتواست. بازاریابی + محتوا. بازاریابی محتوایی.

برخلاف توضیح و آموزش مرسوم بازاریابی محتوایی برای اینکه آموزش‌ها کاربردی‌تر بشه به‌ذهنم رسید بازاریابی محتوا رو به ۲ بخش بازاریابی و محتوا تقسیم کنیم و هر کدوم از بخش‌ها رو جداگونه کار کنیم.

بازاریابی محتوا

یعنی تو بخش بازاریابی، درباره‌ی مبانی بازاریابی دیحیتال حرف بزنیم و تو بخش محتوا راجع به اصول تولید محتوا تو چهار قالب متن، تصویر، ویدیو و صدا.

بعد از اینکه این مبانی رو به تفکیک یاد گرفتیم بریم سراغ خودِ بازاریابی محتوا یا بازاریابی محتوایی به‌عنوان یِ مفهوم مستقل.

توی این مسیر یِ کمی با مبانی هر بخش آشنا می‌شیم و تو مسیر‌های بعدی که هنوز شروع نکردیم، به امید خدا بیشتر عمق می‌گیریم.

مدت زمان کل: ۲۳ ساعت
تعداد دوره: ۱۴

زبان انگیلسی، زیرنویس فارسی
منابع: لیندا، اسکیل‌شیر

۱

سواد رسانه

تو این دوره، مبانی سواد رسانه از تاریخ اون تا اینکه در آینده چی می‌شه به‌صورت خیلی فشرده مورد بررسی قرار گرفته. این دوره سال ۲۰۱۸ توسط مجموعه‌ی کرش کورس منتشر شده.

مدت زمان: ۲:۰۳:۰۰

۲

مبانی آنلاین مارکتینگ

مبانی آنلاین مارکتینگ

توی این دوره برد بیتسول تکنیک‌های جدید دیجیتال مارکتینگ را به صورت ساده بیان می‌کنه و نحوۀ ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق رو برای تمام کانال‌های ممکن تصویرسازی می‌کنه، مثل جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ویدیو، ایمیل و تبلیغات نمایشی

مدت زمان: ۴:۴۳:۰۰

۳

کپی رایتینگ برای مبندیان

کپی رایتینگ برای مبتدیان

این کلاس برای تازه‌کارها، نویسندگان باتجربه و هر کسی که می‌خواد مبانی نوشتن در فضای وب رو یاد بگیره مناسبه. توی این دوره یاد می‌گیرید چطور یک متن وب بنویسید که محصولات و خدمات شما رو بفروشه با استفاده از درس‌هایی از یک کپی‌رایتر حرفه ای با ۱۴ سال سابقه نوشتن برای ۱۵۳ صنعت مختلف

مدت زمان: ۱:۰۲:۰۰

۴

فراگیری نگارش متن بازاریابی

فراگیری نگارش متن بازاریابی

نوشته قلب و روح تقریباً تمام تلاش‌های بازاریابیه. با این دوره یک درک و فهم مبنایی برای تمام کمپین‌های خودتون بدست بیارید. ایان لوری نشون میده چطور متنی بنویسیم که داستان ما رو روایت کنه و محصول ما رو بفروشه

مدت زمان: ۱:۵۱:۰۰

۵

going viral

تولید محتوایی که مردم منتشر می‌کنند

به نویسنده، کمدین و ستاره شبکه‌های اجتماعی مت بلاسای ملحق بشید تا یاد بگیرید چطور محتوای پر سروصدای آنلاین ایجاد کنید که مردم اون رو بخونن، ببینن، دنبال کنن و به اشتراک بذارن!

مدت زمان: ۱:۰۹:۰۰

۶

نگارش فیلمنامه‌ ویدیوهای تبلیغاتی و اطلاعات‌محور

نگارش فیلمنامه‌ ویدیوهای اطلاعات‌محور

نوشتن متن ویدیوی اطلاعاتی از ابزارهای متفاوتی نسبت به فیلمنامه استفاده می‌کنه. این مدل از نوشته‌ها معمولاً نیازمند مشخص کردن ظاهر برداشت‌ها و شامل کردن گرافیکه، که ممکنه نیازمند دو ستون یا بیشتر باشد. ریک الن لیپرت تویا این دوره به شما یاد می‌ده چطور برای ویدویوهای تبلیغاتی خودتون فیلمنامه بنویسید

مدت زمان: ۲:۱۰:۰۰

۷

اصول طراحی بصری

اصول طراحی بصری

توی این دوره الن لوپتون و جنیفر کول فیلیپس پنج قانون اصلی طراحی گرافیک رو خیلی ساده آموزش می‌دن که هر جایی با تصویر سروکار داشته باشید به شما کمک می‌کنه.

مدت زمان: ۳۶:۰۰

۸

مبانی گرافیک دیزاین: ترکیب بندی

مبانی گرافیک دیزاین: ترکیب بندی

در حال بازبینی…

۰۱:۳۵:۰۰

۹

داستان سرایی برای طراحان

داستان سرایی برای طراحان

در حال بازبینی…

۵۸:۰۰

۱۰

مبانی سینماتوگرافی

مبانی سینماتوگرافی

در حال ترجمه…

۰۱:۱۴:۰۰

۱۱

مقدمات تدوین

مقدمات تدوین

در حال بازبینی…

۰۲:۵۳:۰۰

۱۲

فیلم‌سازی نورپردازی موقعیت

فیلم‌سازی: نورپردازی موقعیت

در حال بازبینی…

۵۹:۰۰

۱۳

چطور پادکست بسازیم

چطور پادکست بسازیم

در حال ترجمه…

۰۱:۰۴:۰۰

۱۴

بازاریابی محتوا پادکست

بازاریابی محتوا: پادکست

در حال بازبینی…

۳۲:۴۳

عضویت

برای دانلود دوره‌ها باید اشتراک ۱ ساله بخری

با خرید اشتراک ۱ ساله هر چی دوره الان هست و بعداً اضافه می‌شه رو به‌علاوۀ تمام محتواهای ویژه می‌تونی به مدت یک سال ببینی و دانلود کنی