این اولین بخش مسیر یادگیری بازاریابی و محتواست. بازاریابی + محتوا. بازاریابی محتوایی.

برخلاف توضیح و آموزش مرسوم بازاریابی محتوایی برای اینکه آموزش‌ها کاربردی‌تر بشه به‌ذهنم رسید بازاریابی محتوا رو به ۲ بخش بازاریابی و محتوا تقسیم کنیم و هر کدوم از بخش‌ها رو جداگونه کار کنیم.

بازاریابی محتوا

یعنی تو بخش بازاریابی، درباره‌ی مبانی بازاریابی دیحیتال حرف بزنیم و تو بخش محتوا راجع به اصول تولید محتوا تو چهار قالب متن، تصویر، ویدیو و صدا.

بعد از اینکه این مبانی رو به تفکیک یاد گرفتیم بریم سراغ خودِ بازاریابی محتوا یا بازاریابی محتوایی به‌عنوان یِ مفهوم مستقل.

توی این مسیر یِ کمی با مبانی هر بخش آشنا می‌شیم و تو مسیر‌های بعدی که هنوز شروع نکردیم، به امید خدا بیشتر عمق می‌گیریم.

مدت زمان کل: ۲۱ ساعت
تعداد دوره: ۱۳

زبان انگیلسی، زیرنویس فارسی
منابع: لیندا، اسکیل‌شیر

۱

مبانی آنلاین مارکتینگ

مبانی آنلاین مارکتینگ

توی این دوره برد بیتسول تکنیک‌های جدید دیجیتال مارکتینگ را به صورت ساده بیان می‌کنه و نحوۀ ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق رو برای تمام کانال‌های ممکن تصویرسازی می‌کنه، مثل جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ویدیو، ایمیل و تبلیغات نمایشی

مدت زمان: ۴:۴۳:۰۰

۲

کپی رایتینگ برای مبتدیان

کپی رایتینگ برای مبتدیان

این کلاس برای تازه‌کارها، نویسندگان باتجربه و هر کسی که می‌خواد مبانی نوشتن در فضای وب رو یاد بگیره مناسبه. توی این دوره یاد می‌گیرید چطور یک متن وب بنویسید که محصولات و خدمات شما رو بفروشه با استفاده از درس‌هایی از یک کپی‌رایتر حرفه ای با ۱۴ سال سابقه نوشتن برای ۱۵۳ صنعت مختلف

مدت زمان: ۱:۰۲:۰۰

۳

فراگیری نگارش متن بازاریابی

فراگیری نگارش متن بازاریابی

نوشته قلب و روح تقریباً تمام تلاش‌های بازاریابیه. با این دوره یک درک و فهم مبنایی برای تمام کمپین‌های خودتون بدست بیارید. ایان لوری نشون میده چطور متنی بنویسیم که داستان ما رو روایت کنه و محصول ما رو بفروشه

مدت زمان: ۱:۵۱:۰۰

۴

وایرال شدن

تولید محتوایی که مردم منتشر می‌کنند

به نویسنده، کمدین و ستاره شبکه‌های اجتماعی مت بلاسای ملحق بشید تا یاد بگیرید چطور محتوای پر سروصدای آنلاین ایجاد کنید که مردم اون رو بخونن، ببینن، دنبال کنن و به اشتراک بذارن!

مدت زمان: ۱:۰۹:۰۰

۵

نگارش فیلمنامه‌ ویدیوهای تبلیغاتی و اطلاعات‌محور

نگارش فیلمنامه‌ ویدیوهای اطلاعات‌محور

نوشتن متن ویدیوی اطلاعاتی از ابزارهای متفاوتی نسبت به فیلمنامه استفاده می‌کنه. این مدل از نوشته‌ها معمولاً نیازمند مشخص کردن ظاهر برداشت‌ها و شامل کردن گرافیکه، که ممکنه نیازمند دو ستون یا بیشتر باشد. ریک الن لیپرت تویا این دوره به شما یاد می‌ده چطور برای ویدویوهای تبلیغاتی خودتون فیلمنامه بنویسید

مدت زمان: ۲:۱۰:۰۰

۶

اصول طراحی بصری

اصول طراحی بصری

توی این دوره الن لوپتون و جنیفر کول فیلیپس پنج قانون اصلی طراحی گرافیک رو خیلی ساده آموزش می‌دن که هر جایی با تصویر سروکار داشته باشید به شما کمک می‌کنه.

مدت زمان: ۳۶:۰۰

۷

مبانی گرافیک دیزاین

مبانی گرافیک دیزاین: ترکیب بندی

این دوره المان‌ها، قوانین و ابزارهایی که برای ایجاد یه ترکیب‌بندی و لی‌اوت موفق نیاز دارید رو به شما نشون می‌ده. شان ادامز نحوۀ استفاده از قوانینی مثل مقیاس و سلسله مراتب رو یاد می‌ده و آموزش می‌ده چطور از ابزارهایی مثل گرید، نسبت‌ و رنگ برای ایجاد ترکیب‌بندی‌های جذاب‌تر استفاده کنید.

مدت زمان: ۰۱:۳۵:۰۰

۸

داستان سرایی برای طراحان

داستان سرایی برای طراحان

خانم استیسی ویلیامز ان‌جی که بیشتر به‌خاطر نقاشی‌های دیواریش شناخته می‌شه و سابقاً ناشر کتاب کودک بوده توی این دوره در مورد اینکه چطور تو یه تصویر ثابت داستان تعریف کنیم حرف می‌زنه.

مدت زمان: ۵۸:۰۰

۹

مبانی سینماتوگرافی

مبانی سینماتوگرافی

آقای دیل مک مانوس که تحصیلکرده‌ی سینماست و یه دستی تو یوتوب هم داره تو این دوره مبانی سینماتوگرافی رو خیلی ساده و روون همراه با جنگولک بازی توضیح می‌ده

۰۱:۱۴:۰۰

۱۰

مقدمات تدوین

مقدمات تدوین

در حال بازبینی…

۰۲:۵۳:۰۰

۱۱

فیلم‌سازی نورپردازی موقعیت

فیلم‌سازی: نورپردازی موقعیت

در حال بازبینی…

۵۹:۰۰

۱۲

چطور پادکست بسازیم

چطور پادکست بسازیم

در حال بازبینی…

۰۱:۰۴:۰۰

۱۳

بازاریابی محتوا پادکست

بازاریابی محتوا: پادکست

در حال بازبینی…

۳۲:۴۳

عضویت

برای دانلود دوره‌ها باید اشتراک ۱ ساله بخری

با خرید اشتراک ۱ ساله هر چی دوره الان هست و بعداً اضافه می‌شه رو به‌علاوۀ تمام محتواهای ویژه می‌تونی به مدت یک سال ببینی و دانلود کنی